Menu Zavřeno

LastPass vs. Enpass: jak mě texty přesvědčily o nákupu

Několik let jsem zdarma používala správce hesel LastPass, k němuž mě přivedl jeden můj zahraniční klient. Po celou dobu mi jeho služby vyhovovaly, ale když se měl začátkem roku LastPass zpoplatnit, znamenalo to pro mě, že nastal ideální čas omrknout konkurenci. Navíc jsem dostala doporučení na správce hesel jménem Enpass.

Vyvstala tedy otázka, zda pokračovat u LastPass, nebo zda svá hesla svěřit do rukou někoho nového.

Postupně jsem si procházela konkurenční weby a i když byla jejich nabídka velmi podobná, nakonec jsem dostala chuť na změnu – na již zmiňovaný Enpass. Proč? Zaujaly mě hravé, ale přitom jasné, stručné a direktivní texty, které ve mě vyvovaly pocit, že tady budou má hesla skutečně v bezpečí. Co bych vyzdvihla?

Claimy – žádná zbytečná omáčka a plané sliby. Člověk hned ví, o co jde.

Že by lehká narážka na LastPass? Ať tak či tak, líbí se mi ta jednoduchost.

Moc hezký popis toho, co všechno Enpass umí je tady: https://www.enpass.io/features/.

A rýmy neruší, ba naopak tomu dávají šťávu. „Security of your data is our Priority.”

Oproti tomu LastPass ve mě svými texty nevzbudil takovou důvěru, abych mu chtěla za jeho služby platit. „The best way to manage passwords.“

Zajímalo by mě, co by na to řekla Andrea z Psychologie fontů, protože ani font ve mě nevyvolává pocit bezpečí a jistoty.

Ať už vás více zaujaly texty na webu Enpassu nebo LastPassu, jedno je jisté, na textech záleží. Záleží totiž na pocitu, který v zákaznících vyvolají, protože ten správný vede ke konverzi.

A samozřejmě správce hesel mohu vřele doporučit, pokud ještě žádný nepoužíváte!

Hledáte externího copywritera,
který umí psát i technické texty?
Napište mi.

E-mail: mail@odsylvie.cz
Telefon: +420 776 790 515
WhatsApp: +34 663 234 718

Sylvie Kavíková | Obsahové konzultace

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.