Začala jsem spolupracovat s marketingovými agenturami Marketing s úsměvem a Avedeo. Textovala jsem nový web pro SmartEmailing, PostCube a Kytky z České Sibiře a začala psát články například pro Český královský institut nebo Pure rituals.
2020
Spustila jsem svou novou webovou prezentaci, na níž se právě nacházíte, a navázala agenturní spolupráce s americkou společnostíTransperfectzaměřenou na kreativní překlady.
2019
Přibyly mi další zajímavé spolupráce, například s agenturami Mrkev nebo Programia, a začala jsem se více zaměřovat na textace webů. Příkladem jsou kompletní texty pro ubytování na Vysočině pod názvem Roubenka Štěpánka.
2017
Navázala jsem externí spolupráci s největším obchodem s počítači a elektronikou alza a díky nim se naučila na maximum využít SEO v textech a flexibilně psát o jakémkoliv tématu.
2017
Nabídla jsem svou pomoc španělské online marketingové agentuře Insitus. Se zájmem o spolupráci mě oslovil také můj již dlouholetý partner – marketingová agentura jakmy.
2016
Naplno jsem se pustila do psaní jako freelance copywriterka ve spolupráci s dalšími marketingovými specialisty, například s Digitaal. Velmi zajímavou prací pro mě byly také překlady pro nadnárodní společnost Westwing Home & Living.
2014
Stala jsem se „inženýrem“ na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava v oboru Management.
2013
Práce v online marketingové agentuře AdVisio – vyzkoušela jsem si téměř všechno, co nabízí online marketing.
2013
Stáž v Ogilvy a v Galerii výtvarného umění Ostrava – psala jsem tiskové zprávy a komunikovala s novináři.
2013
Vzdělávací kurz Akademie PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) – poprvé jsem přičichla k marketingu a PR.
2009
Vystudovala jsem Ekonomické lyceum na Obchodní akademii Ostrava – Mariánské Hory, kde jsem se naučila psát na klávesnici všemi deseti. Při práci copywritera se mi to nyní nesmírně hodí. Žádné zbytečné zdržování.
Přestěhovala jsem se do zahraničí, abych načerpala nejen vitamín D a novou inspiraci, ale také se naučila cizí jazyk. Stěhovali jsme se autem a s naší Emily.
Ve zkratce něco více o mně
Kreativní bytost, která ráda píše, kreslí, tančí, cestuje, jí, směje se, objevuje vše nové, někdy i sportuje a miluje přírodu.
copicsketchmarkers
salsa
devadesatky
17navstivenychzemi
joga
cyklistika
hory
Pro zajímavost: proč takové logo?
Jsem copywriter, ale ani grafika mi není cizí. Proto jsem si navrhla logo, které přesně vystihuje mě a mou práci.
Význam loga
Rak – znamení zvěrokruhu
S – první písmeno mého jména
Jing a jang – umím psát ženská témata, stejně jako technická, a flexibilně se přizpůsobím danému projektu a cílové skupině
3 tečky – v morseovce vyjadřují znak „S“ a znamenají také to, že copywritingem to nekončí. Zařídím pro vás mnohem více díky kontaktům na další specialisty
Fialová barva – symbolizuje ženskost, rovnováhu, empatii, luxus a kvalitu
Není mi jedno, co se kolem děje
Miluji přírodu. Přispívám na ochranu Amazonského pralesa, sázení nových stromů nebo třeba na koaly v Austrálii.
Víte o zajímavém projektu souvisejícím s přírodou a zvířaty, do něhož bych se mohla zapojit nejen finančně? Napište mi o něm.
Jsou tady, přestože je nevidíte. I já používám cookies. To abych zjistila, co vás zajímá, a vše na webu běželo, jak má. Přijměte je prosím k sobě. Děkuji a mějte se hezky!
Funkční cookies
Always active
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Analytické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.